Bye bye Sundbyberg

Imorgon har vi möte med mäklaren och tjejen som köpt vår lägenhet. Vi ska få betalt och lämna över nycklarna. Det känns overkligt att vi förmodligen aldrig kommer kliva in i lägenheten igen. Allt var så bra under tiden vi bodde där. Visst var det jobbiga bitar också, men vi var så otroligt lyckliga under tiden vi bodde där. Sen är det ju faktiskt Eltons första hem också, det var där han (nästan bokstavligen) föddes. När jag åkte därifrån på långfredagen var alla möbler kvar.. Sen åkte vi tillbaka på söndagen, då var den tömd och urstädad. Jag trodde det skulle kännas vemodigt att stänga dörren för sista gången, men det var faktiskt ingen stor grej alls. Det som gjorde det till ett "hem" var ju vi. Av samma anledning blev huset nya hemma direkt.

Jag kan bo vart som helst, bara jag får bo med er ♥. Hejdå Sundbyberg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0