En tripp

Vi är i Mora och hälsar på släkten igen, det har blivit några turer denna sommar. Men det har varit kul. Elton har inte hunnit glömma alla mellan gångerna, nu är han inte det minsta blyg när vi kommer. Det är även skönt att komma iväg och bli lite omhändertagna. Ingen matlagning eller städning.. bara mys, och massor av frivilliga som kan jaga efter Elton ;).
 
Vi lämnade den älskade gåstolen hemma, den fick inte plats i bilen. (Helt otroligt hur mycket mer packning det blir när man får ett barn). Det visade sig vara ett rätt bra drag ändå, han har börjat klättra och resa sig lite. Gåstolen var bra den också i och för sig, innan ville han knappt ta några steg alls när vi skulle "gåträna".
 
 
Elton intar en lyxfrulle hemma hos mormor och morfar.. smörgås med
leverpastej samt tärnad persika. Han satt i en hel timme och njöt!
 
Betraktar sig själv i ett grytlock hemma hos farmor och blir helt till sig. Han är bra stilig den där spegelpojken..

Kommentarer
Postat av: Emma - Demians mamma

Camilla camilla, åh vad jag saknat din blogg! Så kul att följa eltons utveckling! Speciellt då Demian inte är många månader yngre! Hoppas allt är bra med er! Har du någon instagam som man kan få följa? Kram, Emma

Svar: Tack Emma! Nej, killarna är ju faktiskt jämngamla. När man är gravid känns ju några veckor som så stor skillnad :). Tiden har verkligen gått snabbt tycker jag.. Demian har också växt i rasande fart har jag sett! Jag har ingen instagram ännu, får se om jag tar och skaffar någon :)
Vardagslycklig

2012-08-10 @ 12:24:21
URL: http://emmaholmvall.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma Och gravid med smurfen

Mysigt att bli lite ompysslade själva också!

2012-08-10 @ 14:56:58
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Emma - Demians mamma

Ja herregud, undrar vart min lilla bebis tog vägen! Du får ta att skaffa dig en instagram tycker ja! hehe Kram

2012-08-13 @ 13:40:19
URL: http://emmaholmvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0