En månad senare

Är vi på väg tillbaka hem till Stockholm igen, tiden har gått sanslöst snabbt. Det är nästan en hel månad vi varit borta. Åkte ju en vecka innan intensivkursen för att kunna övningsköra, vilket jag ändå inte kunde börja göra eftersom vi inte hann få tillståndet. Sen blev vi kvar flera dagar extra för att kunna gå på Tildes dop, min kusin Annikas dotter. Hon har börjat blogga också, har tänkt länka i flera veckor men det har bara blivit mobilbloggande för min del, får bli när jag kommit hem istället. Det var ett mycket fint dop i alla fall. Tyvärr glömde alla i familjen kameran, så det blev bara mobilbilder. Får hoppas att Annika lägger upp några bättre :)


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Välkommen hem! ;)

2012-12-02 @ 19:22:20
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Annika Holmström

Så himla mysigt att ni kunde komma :) Och ett Stort tack för dom fina presenterna, ska visa bild såfort tilde kan använda den ;) Hälsa tack till Jörgen! Kram :)

2012-12-02 @ 22:23:59
URL: http://vadkommernu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0