....

Idag vaknade jag med nackspärr och till ännu en väckarklocka om vad som är viktigt här i livet och inte. Fick veta att en bekant med familj råkat ut för något riktigt tragiskt, detta har gjort att jag gått som i en bubbla hela dagen. Det är en jobbig känsla varje gång man inser hur orättvist livet är ibland, när hemska saker händer bra människor. Det gör mig ledsen och rädd.
 
Nu ska jag försöka att inte tänka på det mer just nu. Bortsett från min nackspärr så har vi mycket att se fram emot den här veckan. E verkar äntligen ha återhämtat sig från sin feber, han har bara haft lite på gränsen nu under morgonen. Apropå det så kom vi på att det troligtvis beror på vaccinet han fick här om veckan. Mamma kommer ikväll och stannar i några dagar, sen kommer svärföräldrarna tillbaka från semestern lagom till helgen. Mycket trevligheter har vi alltså att vänta oss!
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Massa trevligheter med andra ord! Inget kul med den typen av väckarklocka.. Hoppas det går bra för de inblandade

2013-04-22 @ 16:27:17
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0