Dagen som vände

Det visade sig bli en fin dag tillslut. Inte för att jag kan ta åt mig äran för det ett smack, kom nämligen inte ut soffan på hela dagen i stort sett. Det var den där bästa mannen igen, han kavlade upp ärmarna och gjorde en storstädning av köket.. Kyl, ugn, organiserade och rensade i skåpen. Allt. Vad mer kan man önska sig en alla hjärtans dag? När jag frågade hur jag skulle kunna toppa den prestationen svarade han bara "fortsätt ruva och var glad, det räcker för mig". Sen nattade han plutten och lagade mexikanskt, som vi avnjöt i soffan. Vilken kärlek, han är värd allt skryt!


Kommentarer
Postat av: Fialotten

Fortsätt ruva, underbart! :-)

2013-02-14 @ 23:48:49
URL: http://airyfairy.blogg.se
Postat av: Hanna Karlsson

Vilken karl du har. :-)

2013-02-15 @ 07:09:40
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anna

Här sitter en gråtmild person som började lipa när jag läste: fortsätt ruva och vara glad.. Haha. Här är känslorna upp och ner och jag är så bölig och känslig så jag vet inte vad. Var tvungen att be Håkan läsa för att se om jag överreagerade, men hans kontring var att jag med skulle få ruva i fred en dag! :) Hoppas ni får fina sista dagar nu! Snart är ni fyra och en ny vardag börjar!

Svar: Vad gullig du är! Jag tycker att det är en fin egenskap att vara gråtmild, men graviditeten gör väl sitt :). Har fått uppfattningen att Håkan också är en riktig toppenkille, så du kommer säkert få ruva allt du vill ;). Innan ni vet ordet av kommer ni också vara inne i slutspurten.. Det har gått sååå snabbt nu andra gången, mycket snabbare än första graviditeten!
Vardagslycklig

2013-02-15 @ 11:26:37
URL: http://anaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0