Fredagsmiddag signerad J

 
Kom ner från min vilostund och kände underbara dofter från köket. J hade lagat dumplings med pak choi-sallad och två dippsåser till. Det var underbart gott och gav mig nya krafter! Elton åt med god aptit han också, fast fick skippa dippsåserna som var lite för kryddiga för honom. En var extra stark med chili, vitlök, ingefära och risvinäger. Den andra var lite sötare i smaken med sesamolja och fisksås, som jag älskar!
 
J fick en riskokare i tidig födelsedagspresent av sin mor, så det blir mycket risrätter nu. Måste säga att den där riskokaren överträffade mina förväntningar. Trodde mest att det var en ganska överflödig pryl, men riset blir verkligen jättegott. Sen är den enkel att göra ren också, stort plus :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Gud så gooooooooooott! Jag DÖR för thaimat!

2013-01-11 @ 20:43:54
URL: http://ericaas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0