En dag på Skansen

Det är inte bara jag som är lite sliten förstår ni, så här lät det på J i morse..
 
05.45= "Jag tror jag är sjuk eller något.. host host"
08:05= "Tror vi ställer in den här dagen helt och hållet.."
09:50= "Ska vi dra till Skansen?"
 
Säga vad man vill om J, men han är rätt bra på att rycka upp sig. 30 min senare satt vi i bilen och hade kommit ihåg nästan allt vi behövde ha med oss. Sen förstår ni, flöt allt på så fantastiskt bra att jag nästan behövde nypa mig i armen. Det var nästan som att vi inte ens förtjänade det, med tanke på attityden vi hade när vi började dagen. Vi fick klockrent väder, nöjda barn (nästan hela tiden) och inga oförutsedda händelser. Det var toppen helt enkelt. Att det inte fanns speciellt många djur att titta på gjorde inte så mycket, vi hade det trevligt ändå. Sen sprang vi faktiskt på Erica med familj och vänner, vilket var väldigt trevligt, och väldigt oväntat.
 
Elton tyckte Skansen var toppen. Han sprang omkring själv och fascinerades av allt från djur till vattenspridare och fåglar som inte ens hörde till attraktionerna. Det var underbart att se honom! Tror att hela familjen var i behov av att komma iväg på något riktigt kul tillsammans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0