Muuuuums

Jag fick hem bästa J tillslut. Ringde upp honom när han var på väg hem och förklarade hur hungrig jag var, och efter mycket om och men kom vi fram till att det var hamburgare jag behövde. Vi hade egentligen bestämt att det fick bli en simpel grötmiddag ikväll, men det kände jag inte alls för.

Hemlagade hamburgare är något vi i princip aldrig gör, men idag var det underbart gott. Kändes somrigt. Jag gjorde i ordning två stycken, men var proppmätt innan jag ätit upp den första. Ibland vill huvudet mer än magen ;)




Nu ska vi se på film och bara mysa resten av kvällen <3

Kommentarer
Postat av: åsa f

Ser ut som superfina hamburgare, vem har format dom så fint. Hoppas ni får en riktigt skön myskväll.

2011-07-23 @ 20:23:23
Postat av: Agnes

Åhh, ser sjukt gott ut :)

Hoppas ni får en trevlig kväll!

2011-07-23 @ 21:45:55
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hihi, formade dom gjorde fabriken. Men det var Jörgen som stekte ;)

2011-07-23 @ 22:07:59
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0