Det bidde inga glasögon

Det bidde ett par sneakers..



Det visade sig att J inte var det bästa smakrådet. Han har bra smak, bara inte samma smak som mig. J tycker att det ska vara enkelt och strikt, inga utsvävningar. Jag hittade ett par stora farfarsglasögon jag gillade, men då tyckte J att det blev en alldeles för estetisk tuch, han kunde dock tänka sig att köpa dom till sig själv?!

När jag hade provat alla par 100 gånger gick det liksom på ren rutin, av och på av och på, jag slutade till och med kolla i spegeln. Vid ett tillfälle stod jag med ett par i handen och bara kliade mig i huvudet, då kom expediten fram och sa "Åh, det ser ut som du fastnat för något tillslut".. "nej för tusan, inget som fastnar här inte". Tror att jag pinsamt nog härmade hans brytning, vilket absolut inte var meningen. Jag var helt enkelt i upplösningstillstånd, J snappade upp vibbarna och sa att det inte var någon mening med att leta längre.

Finns det någon frivillig som smakråd till nästa runda? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0