F**K

På grund av vulkanutbrottet på Island lutar det åt att jag inte får hem min älskling på lördag, flyget ska landa på Arlanda kl 7. Hoppas hoppas det löser sig tills dess, just nu står det att man får räkna med att det är problem idag och imorgon.. så det finns fortfarande lite hopp!

Jag ringde J och berättade för några timmar sedan, han hade inte hört något innan och blev chockad. Vi chattade imorse innan jag fick veta, han längtade lika mycket som jag efter att snart få ses. Nu sitter jag bara hemma och väntar på att han ska komma online så vi kan prata lite.

Och på aftonbladet står det "Kungafamiljen kanske inte kommer kunna ta sig till Danmark". Vem fan bryr sig? Jag kanske inte får hem min babe... :P

Fina älskling.. undra vad han gör nu? Kanske dricker en Singha och funderar över hur han ska ta sig hem?
Typ såhär... så söt!

Kommentarer
Postat av: J

Det är nog lungt älskling. Jag dricker en öl nu och tar det som det kommer. Det är nog inga problem i morgon natt ska du se tänk possetivt bara! :)

Älskar dig

2010-04-15 @ 16:29:18
Postat av: Camilla

Skönt att höra hjärtat! Jag längtar nu

2010-04-15 @ 16:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0