Happy valborg

Ni som firar.. Jag och J gör det inte :)

Kom precis hem från jobbet, väldigt skönt. Det känns extra påfrestande att vara där nu innan jag vet om jag får behålla min tjänst. Jag är övertygad om att det ordnar sig oavsett hur det blir, men det är jobbigt att inte veta vad som kommer hända. Och även om jag får det så kommer jag inte kunna glädjas fullt ut eftersom någon av mina kollegor kommer bli besviken. Dryg situation.

Men men, det är bortom min kontroll så det är ingen mening med att fortsätta älta situationen. Nu kommer J strax hem och då blir det varma mackor och modern family :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: tack för din komentar! Det känns helt fantastiskt. :)

Ja visst är det kul att sätta på dom våra gamla kläder!



När är det dax för er?

2011-08-08 @ 06:51:41
URL: http://kevlarsoul.gone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0