I dag kvar..

fy så vemodligt.

Jörgen gick upp och åt frukost med mig imorse fast han är ledig idag, det var mysigt. När jag gick till jobbet satt han alldeles fastklistrad framför realityserien med Katie ”Jordan” Price och Peter Andre, vi har aldrig sett något tidigare avsnitt men i det här befann dom sig i Grekland. Tydligen föll det J i smaken eftersom han älskar Grekland, sen tyckte han att deras dotter vad skitgullig ;)

Jag passade på att uppdatera honom om vad som händer i kändisdjungeln...  Katie och Peter numera är skilda. Katie ska lansera ett sminkmärke för barn där dottern i fråga ska vara modell. Enligt Aftonbladet är Peter rasande över detta och tycker det exfrun gjort är avskyvärt.

Ungen ser ju verkligen jättekul ut, men jag förstår Peters resonemang :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0