Joggingrunda

Nu har jag varit ute och joggat, tror det var precis vad jag behövde. Det var lite jobbigt att lämna datorn eftersom jag inte pratat med Jörgen idag, men jag kan ju inte bara sitta och vänta heller. Jag sprang 5 km utan att vila, det var inga problem alls. Tror att det gick på ren vilja, jag hade mycket frustration att göra mig av med. Nu känns det mycket bättre :). Blev till och med några situps när jag kom tillbaka, kan inte minnas när det hände sist.

Nu har jag precis duschat och håller på att koka potatis till några hemgjorda fiskpinnar jag hittade i frysen. Jag vet att dom inte kommer vara någon höjdare, dom var inte ens goda när dom var nygjorda. Men det slinker nog ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0