Nytt från Thailand

Vi satt nyss och pratade om att jag inte hört något från Jörgen på ett tag, och precis då såg jag att jag fått ett sms :). Han skrev att han var med Mickes kompis Tang på den Thailändska landsbygden,  hade dålig täckning och inget Internet. Micke berättade innan att Tang inte är någon fena på engelska, men det går nog bra ändå. Han skulle i alla fall tillbaka in till Bangkok imorgon, då skulle han skicka ett mail.

Jag är så glad för J´s skull... Det är precis så han älskar att resa, han är inte intresserad av några turiststråk utan vill ha "the real deal". Det ska bli så kul att höra allt han varit med om sen när han kommer hem.. hoppas han inte blir så förtjust att han vill stanna bara :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0