Sorry

Jag har varit frånvarande idag. Det beror på att mitt liv går ut på att uppdatera mig om Jörgens situation, det är inte mycket jag missar. Jag går från arlanda - thaiairways - aftonbladet - dn - expressen - olika forum - google, sen börjar jag om från början. Undrar ni något så ring, jag vet allt.

Utan J känns allt liksom ganska sugit. Eller rättare sagt, när jag är med J kan dom sugigaste av sugiga situationer kännas som bagateller. Det är en av J´s bästa sidor. Anki skrev så fint om mig och J idag förresten, det läser ni HÄR.

Jag vill inte hålla på och gnälla här, någon deppblogg ska det då rakt inte bli. Men samtidigt vill jag vara ärlig, annars blir det inte äkta. Men det är trots allt ok, ena sekunden känns allt bajs.. sen har jag glömt bort det och sitter och  garvar åt något på tv. Som ett litet barn.. typiskt mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0