Status

Såhär ligger det alltså till. Jörgen har blivit inbokad på ett plan den 12/5, han kommer eventuellt bli erbjuden att bo på hotell på flygplatsen och vara stand by om det blir någon plats ledig under tiden. Men det är alltså inte säkert.

Man resonerar som så att när planen kan lyfta kommer dom göra det med passagerarna som var bokade på det från första början, sen kommer dom klämma in alla "strandade" människor i den mån det finns platser över. Thaiair har bara 1 avgång till Stockholm per dag och jag tror att Jörgens plan var det andra som inte fick lyfta. Det betyder med andra ord att det är 500 resenärer som ska "klämmas in" före J.

Men jag tror ärligt talat inte att det kommer bli så. Så fort flygförbudet hävs kommer dom se till att få hem folk så fort som möjligt, antagligen genom att sätta in extra avgångar.

Thaiairways, jag ska ha hem min J innan helgen.. bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0