TV´n.. min bästa vän

Under tiden J har varit borta har jag spelat in de program vi brukar se på TV när jag kommit ihåg. I fredags fick jag för mig att även spela in första avsnittet av Modern family, den serien har tagit över Solsidans plats efter Talang 2010,  och det ryktades om att den skulle vara minst lika bra.

 

I första halva av programmet presenterades mest karaktärerna och underhållningsfaktorn var ganska sval. Men, de sista 5 minuterarna var så hysteriskt kul att jag spolade tillbaka och såg det 1 gång till. Och ärligt talat.. igår kväll när jag kände mig lite depp spolade jag och såg det 3 gånger till :P. Jag längtar redan till nästa vecka, och förhoppningsvis kommer J vara här och se det med mig då :)

 

J skulle förresten kolla om jag kunde ringa till Mickes skype från min mobil. Vi har varken webcam eller headset hemma så det har inte varit någon idé att köra skype. Men det skulle vara awesome att få prata med J och höra hans röst. Håller tummarna för det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0