A walk in the park

Jag och Madde bestämde oss för att gå ut på en promenad i finvädret och ta lite bilder. Helt plötsligt öppnade sig himlen och det började spöregna. Vi försökte ta skydd under ett träd i en dunge först, sen insåg vi att det inte var någon idé och bestämde oss för att trava hemåt.

När vi väl var dyngsura var det faktiskt ganska skönt att vara ute, kan inte minnas när jag var ute i sånt regn sist. Min ena lins bokstavligt talat regnade ut, så jag var halvt blind hela vägen hem :). Lite trist var det att jag precis hade tagit på mig min nya tunika, men det är sånt man får ta!




Kommentarer
Postat av: Samira

Hahaha, ja ni ser ju minst sagt dyngsura ut! Det regnade såhär mkt här utanför med. Tappade hakan när jag tittade ut. Poff sa det - så verkligen öste det ner =)

2010-08-21 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0