Attans

Vad svårt det är att komma i säng ibland. Jag som brukar vara så bra på att lägga mig tidigt. Nåväl, lika bra att passa på medan det är lugnt på jobbet.

Har kämpat duktigt med nikotinsuget idag. Jag klarar mig bra, trots att jag får bita ihop för att inte svämma över av irritation ibland. Men jag vet ju att det kommer att bli bättre inom någon dag, jag har varit och trampat här så många gånger. När jag väl kommer ur det tänker jag alltid, "det var ju inte så svårt". Jag vet precis hur illa det blir, eller inte blir. Det blir inte värre.

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra Camilla, fortsätt kämpa! :) Du e grym och som du säger det blir inte värre :) Dessutom var det fullmåne ute igår så det gjorde säkert sitt, jag kom inte heller i säng eller jo jag kom i säng men låg och vred och vända mig flertalet timmar...

2010-08-24 @ 21:37:25
URL: http://husligt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0