Chris Martin

Det blev inget läsande. Istället fastnade jag här vid datorn, frossandes i klipp med Chris Martin. Det är inte många som vet det, men Chris Martin är min andra kärlek här i livet. Nummer 1 är ju J, såklart.

Jag vet inte exakt vad det är som gör att jag älskar Chris så mycket. Han är charmig och otroligt begåvad. Och andra sidan en smånördig, gift småbarnsfar. Men det är väl det som gör det antar jag, att han är en riktig helylle-rockstar. Det känns ju som man borde vara ganska fantastisk för att snärja Gwyneth Paltrow och dessutom gifta sig med henne efter bara 1 år. Han måste ju tagit henne med storm. Eller så hörde hon honom säga; "what a lovely audience" (med sin brittiska accent), och föll som en fura.

En längtansfull suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0