Hejdå onsdag

Nu är min dag slut. En väldigt bra dag måste jag säga. Först fick jag ju äta precis vad jag ville till frukost, tänk att det kan vara en lyx? :).

Sen hade jag en väldigt bra dag på jobbet. Ett jättetrevligt avskedsfika. Plus att vi planerade in en after work till på fredag. Jag lyckades få bord för 12 personer på en lönefredag, och på ett trevligt ställe dessutom.

Sen blev det en härlig middag framför TVn i mitt eget sällskap, plus en massa matlådor.
Inte minst blev det bestämt att svärmor ska följa med oss till Edinburgh också :). Det ska bli jätteskoj! Hon har pratat i flera år om att åka till Irland, och det är ju i princip samma sak!.. (Nej, jag vet inte vad jag snackar om ;)

Nu.. sängen.

Kommentarer
Postat av: Samira

njo...lite samma sak är det väl. De pratar oförståeligt och det är en massa grönt? Tomato-Tomaato liksom :)

2010-08-26 @ 01:19:29
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0