Hunger

Jag var helt utsvulten på väg hem från jobbet. Den här satans glutenfria dieten tar kol på mig, hoppas jag får svar på proverna snart. Det skulle ta högst 3 veckor, nu har det gått 2 veckor och 1 dag. Jag funderar på att ringa imorgon och höra om dom kommit. När jag kom hem hittade jag i alla fall en matlåda med chili i frysen, vilken lycka.

Om det är så att jag är allergisk mot gluten ska jag se till att få komma till en dietist och få tips om vad jag kan äta. Det är så svårt mellanmål och så. Nu äter jag samma sak varje dag, havregrynsgröt till frukost, sen en halv burk keso och en frukt till mellanmål, andra halvan av kesoburken äter jag på eftermiddagen. Den här veckan har jag dock ätit en varierad lunch. Förra veckan åt jag Caesarsallad varje dag eftersom det var det enda glutenfria alternativet i jobbrestaurangen.

Nu är det time for bed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0