Ladda upp

Har precis kommit hem från jobbet. Det var kul att få träffa alla som kommit tillbaka från semestern, speciellt S!

Nu ska jag sätta mig och ladda upp inför morgondagen och sen försöka komma i säng i tid. Det händer något riktigt kul och spännande imorgon, så jag måste vara mitt allra bästa jag! Jag kan inte berätta vad än, så det får bli en cliffhanger ;).

Jag är egentligen inget fan av cliffhangers. Har man sagt A för man säga B helt enkelt, i dom allra flesta fall. Det här är ett sånt fall där det är bäst att hålla snattran ett tag till. Och säger jag inte A blir det konstigt också, sitta här och tänka på "det" och samtidigt prata om väder och vind.. tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Oh, jag blir så nyfiken, så nyfiken!!!

2010-08-16 @ 22:19:20
URL: http://livslust.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0