Sentimental

Var precis in på Malins blogg. Hon har skrivit om hur mycket hon kommer att sakna att jobba med mig och S. Jag har ju vetat så väl vad som kommer att hända, men jag har nog inte riktigt tagit in det än. Det gick precis upp för mig att jag faktiskt kommer jobba kvar på bygget utan att M och S kommer att vara där. Jag kommer att vara där varje dag, men inte träffa dom :/.

Vi har ju träffats i stort sett varje dag i över 1,5 år. Vissa veckor har jag träffas S och M mer en jag träffat Jörgen, (vilket är sorgligt i sig :P) Vi får se till att ta vara på tiden vi har kvar! Och se till att ses ofta på fritiden, trots att alla är upptagna med sitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0