Tillbaka på banan

Nu mår jag bättre och det är dags att komma igång igen, tillbaka till vardagen :).

Jag tycker verkligen inte om att ta bloggpaus, det stör mig. Det är inte det att jag känner att jag måste blogga hela tiden, utan mer att jag vill hålla bloggen levande. Det är när jag bloggar mycket som det går bäst också,  jag hamnar i "bloggtänket" och orden kommer av sig själv. Jag ser världen med andra ögon och är mer uppmärksam på detaljer. När jag bloggar lite kommer jag av mig och tycker inte att jag har något intressant att säga.

Idag kommer i alla fall min kollega S tillbaka till jobbet efter semestern, vi har inte jobbat tillsammans sen före midsommar så det ska bli riktigt kul. Speciellt eftersom hon slutar om bara ett par veckor. Jag har alldrig haft bättre kollegor så det känns trist att vi ska splittras. Men jag är i alla fall säker på att vi kommer vara vänner för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0