Utrensning

Jag har jobbat hårt hela dagen med att rensa våra garderober. Min är ganska lätt att navigera i, jag rensar ofta och slänger allt jag inte använt på 6 mån. Jörgen däremot, Jesus Kristus... Vad jag vet har han aldrig rensat. Möjligtvis att han slänger lite allt eftersom det går sönder och så.

Sen han kom hem från Thailand och hade storshoppat har det inte varit någon ordning alls, han har dessutom börjat inkräkta i linneskåpet.. me dont like. Det var helt klart dags att kavla upp ärmarna och få lite struktur.

Jag har rensat ur en del T-tröjor jag är säker på att han inte använder. Äger man 50 snygga t-shirts ser jag ingen anledning till varför man ska ha en hel bunt reklamtröjor ligga skräpandes.

Det här är allt som fick stanna..


Jag har sorterat det i färger och lagt det fint på en ny större hylla i garderoben. Ganska tillfredsställande faktiskt. Killkläder är lättare att vika och ligger snyggare, det är lättare att få ordning.

Innestående snällhetsförmåner
Camilla: 1
Jörgen: 0

Kommentarer
Postat av: åsa f

J har en lillebror som alltid är i behov av tröjor..Kram

2010-08-06 @ 20:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0