Vad är detta??

En svampskog i Oompa Loompa Land? Nej, det är bara Älsklingen som varit och fyndat kepsar..



Jag ringde honom när jag var på jobbet för ett par timmar sedan..

Jag: "Hej, vad gör du?"
Han: "Jag är på väg till stan"
Jag: "Vad ska du göra där?"
Han: "Nej, ingen speciellt"
Jag: "Något måste du ju göra.. ska du träffa någon.. shoppa.. eller vad?"
Han: "Inget speciellt.. kan inte prata mer"

Han berättar alltid vart/vad han ska göra, så man kan säga att jag började fatta misstankar ;). Det första han sa när jag kom hem och öppnade ytterdörren var: "Ehh, hej älskling.. jag har.. ehm.. fyndat lite på rean.."

Hans kepssamling var mer än fulländad redan innan enligt mig, så han visste väl att jag skulle vara en aning skeptisk.. Kan man söka hjälp för kepsmissbruk? :P


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag är mållös!! :O

2010-08-19 @ 15:02:26
URL: http://livslust.bloggproffs.se/
Postat av: Evelina

Haha gud vad kul, köpta han alltså alla på en gång?

Tja, men vi tjejer får väl tänka oss hur det är med väskor och skor ;-)...

2010-08-19 @ 19:35:39
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0