Stora väskan

Det fick bli stor väska den här gången. Det var den som rymde allt, och jag orkar inte släpa flera väskor/påsar. Jag har till och med lite utrymme kvar till allt småplock jag kommer att komma på att jag behöver innan vi åker imorgon.



Jörgen är på väg i säng redan. Han kom hem vid 21-tiden och var helt färdig. Tydligen har han varit ute hela dagen i kylan och släpat julgranar. Han tog precis en värktablett för att han hade så ont i kroppen, stackars :(.

Vissa dagar är det tacksamt att sitta inne på ett kontor. Jag tog dessutom en kopp kaffe här på kvällskvisten, så jag känner mig inte ett dugg trött. Ska stanna uppe lite extra länge så jag kan sova lite på bussen imorgon. Jag blir sjukt rastlös så det gäller att vara taktisk!

Kommentarer
Postat av: Micke

Kommer ni hem idag?

2010-12-22 @ 10:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0