Andreas

Det finns nog ingen annan en Andreas som skulle kunna övertala mig att åka ut till Kista galleria på en lönefredag, ingen. Men det var precis vad vi gjorde :).

Både jag och A var superförkylda och egentligen inte i form att springa omkring. Men vi hade ett enda uppdrag, att hitta tre Svenska filmer ur olika kategorier. A bor för tillfället i Paris, det har han gjort från och till i flera år. Han fick ett infall och bokade en flygbiljett i tidigare i veckan och åkte hem. Hans pojkvän håller på att lära sig Svenska och det var till honom vi skulle hitta filmerna.

Som tur var är A fortfarande anställd hos SL som tågförare, vi kunde därför lyxa till det och åka i den bakre förarhytten. Det är supermysigt att sitta där på första parkett genom de mörka tunnlarna. När vi kom fram gick vi direkt för att äta mat, eller A åt och jag fikade eftersom jag lovat J att vi skulle gå och äta när jag kom tillbaka.

När vi ätit fick vi lov att sticka och hämta ett par nycklar hemma hos A´s farmor och farfar, han hade världens gulligaste farfar som bjöd in oss på fika. Vi ville dock inte smitta dom med våra förkylningar så vi tackade nej. Sen började jag må sämre så vi åkte aldrig tillbaka till Kista.

Nu är jag hemma igen och jag och J har precis varit och ätit en wrap på något nytt mexikanskt fastfoodställe, mumsigt var det :). Känner mig lite bättre nu så det var kanske för att jag var hungrig som jag blev så dålig helt plötsligt. Ska lägga mig och vila lite nu.

Jag tog fler bilder men A fick mig att lova att maila över alla så han kunde godkänna innan publicering, hihi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0