Dagens gröna kryss

Bukar vi köra med på jobbet! Gröna kryss är positiva saker, röda kryss är negativa och bör inte uppmärksammas alls. Så klämkäckt och töntigt.

Men ärligt talat, när allt känns skit är det ju faktiskt inte mycket som i själva verket är det. Visst, jag har misslyckats med det mesta jag tagit för mig den senaste tiden, inklusive ponnyn jag skulle måla idag under en workshop på jobbet. Men snart kan jag kalla mig professor i surdegsbak, det ni.

Dagens gröna kryss

- Visdomstandsinfektionen verkar gå åt rätt håll, wihooo
- Mamma och Pappa har kommit hem från Thailand, wihooo
- Min pojkvän är bra på allt han tar sig för med, så det gör inget att jag är lite kass ibland


Jörgen målar fondvägg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0