Det här kommer aldrig bli en modeblogg

Idag tog jag sällskap med S och L till tunnelbanan. S var glad, hon hade fått en bonuscheck från HM på 1600 kr. Jag fick veta att man måste spendera 16 000 kr/år för att förtjäna denna feta återbäring. Det förklarar varför jag bara får 25kr/år.

Jag berättade för L och S hur mycket jag avskyr att köpa kläder. Min motvilja grundar sig i främst hur drygt jag tycker det är att ta av och på 100 plagg på 1 kvadrat, min torgcellskräck och bara ett allmänt ointresse. Jag har såklart intresse av att se snygg och representabel ut, det har ju alla. Jag önskar bara att jag sluppit lägga ner tid och energi i den trista processen.

S älskar som ni säkert förstår att shoppa, så jag tog tillfället i akt och frågade om jag inte kunde ge henne pengar så att hon kunde shoppa till mig med. Hon svarade att hon med glädje skulle göra det, helt gratis.

HAAALELUJA, HALLELUJA HALLELUJA LUJA LAAAAA


S den stackarn förstod nog inte vad hon gav sig in på!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0