Guldläge

Jag och J vill renovera köket. Det är fallfärdigt och har nog varit det sedan 30 år tillbaka. Många timmar har vi spenderat framför ikea homeplanner och slitit vårt hår, snålat och sparat pengar. Lätt är det inte, och ärligt talat inte speciellt kul heller.

Hade jag haft råd hade jag anlitat alla som behövs, sedan åkt till Thailand 2 veckor. Vi skulle komma tillbaka till ett snyggt funktionellt kök med bra förvaring.

Men till saken då kanske. En av våra grannar ska sälja! Lägenheten är lika stor som vår och exakt samma planlösning. Skillnaden är att dom renoverat köket, eller snarare halvrenoverat har jag konstaterat. Underskåpen är nya, överskåpen original med nylackade luckor. Det framkommer dock inte i objektsbeskrivningen.

Lätt att vi ska gå på visningen, lätt. Om ni vill se.. http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=488483&view=Images

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0