Hemma

Min kollega Anna föreslog att vi skulle gå hem från jobbet idag och jag nappade. Lite lustigt eftersom vi är dom enda i team tuttifrutti (internskämt), som faktiskt tar oss hem med tunnelbanan utan problem. Båda hade tights så det blev lite kallt om låren, men skönt att ha gjort det.

J ringde och berättade en trevlig nyhet som vi ska fira med en god middag när han kommer hem, kan dessvärre inte berätta vad vi ska fira än ;)

Sen har jag hunnit med ett maratonsamtal med mamma, så jag missade tvättiden! Men det var det värt :). Mamma berättade att Mormor skulle börja läsa bloggen, det var trevligt att höra :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! Vad kommer Mormor säga om "snusk" Tomas ;)hihi

2010-02-23 @ 20:10:55
Postat av: Malin

precis?! censur av vissa delar av bloggen rekommenderas starkt! och då menar jag inte bilden Thomas håller i, utan Thomas själv hihi;-)

2010-02-24 @ 16:53:31
Postat av: Camilla

Haha, fast mormor har nog hört och sett det mesta under sitt liv :)

2010-02-24 @ 17:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0