Hemmaspa med mina favoriter

Perfekt avslutning på veckan! Raspberry Blossom från Brörk&Berries är min nya bästis. Fick den av familjen Holmström i julklapp, faster med familj. Tror att det var kusin Anki som var hjärnan bakom, hon känner mig :). Den doftar helt ljuvligt, så gott att man vill smaka på den. Det är också precis var jag gjort, kan meddela att den är helt ok för att vara hudkräm.

Jag är annars en torsk på produkter från Bodyshop. Deras shower gel nedan är helt otrolig, den räcker hur länge som helst. Man behöver bara en tredjedel av vad man är van vid. Till och med J avgudar den, och han brukar inte bry sig så värst.

Deon, min älskade deo. Den har tydligen utgått ur sortimentet. Blev därför helt överlycklig när jag såg den idag inne på hemköp, en hemköp vi vanligtvis inte brukar gå på. Den stod där helt ensam på hyllan, som att den väntat på att jag skulle komma och köpa den.

Hoppas ni haft en underbar alla hjärtans dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0