Informationsträff

Strax bär det av på informationsträff på skolan. Har ingen aning om hur långt tid det kommer ta eller vad jag har att vänta mig. Boken kostade 450 spänn, inte en kul utgift.

Jag fick hem en informationsbroschyr och ett papper med inloggningsuppgifter och annat viktigt förra veckan. Nu är det papperet spårlöst borta. Sist jag såg det låg det på vardagsrumsbordet tillsammans med Jörgens skissgrejer. Jag misstänker att han städat bort det. J tycker att det var slarvigt av mig att inte lägga undan det på en speciell plats, han har lite rätt. Men till honom svarade jag "Jag la det på en speciell plats, vardagsrumsbordet".

Det får lösa sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0