Om att fuska sig snygg

Alla gör vi det, man gluttar på den ena och det andra innan jobbet, det kan knappt kallas fust egentligen. Men nu snackar vi steget längre, när man vill göra permanenta ändringar på det man blivit tilldelad i genlotteriet. Jag är nöjd på det stora hela måste jag ändå säga, men det finns en sak...

Ibland när jag borstat tänderna och betraktar resultatet, känns det lite som att jag ser ut som en grottmänniska i käften. Jag är medveten om att det med stor sannorlilhet är ett hjärnspöke. Som det faktum att jag har T-rex armar (underarmar som är för smala i relation till resten av kroppen).

Jag skulle alltså kunna tänka mig en tandblekning, men inte så mycket att jag skulle betala för det. T-rex armarna har jag redan förlikat mig med.

Lite svammel såhär på kvällskvisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0