Ser snart dubbelt

Jag har spenderat hela dagen med att analysera lista efter lista med siffror, det tar liksom aldrig slut! Skönt med ett litet break :)

J slutade redan vid 17.00 och skulle hem och städa lite sa han, såg att det var lite dammigt imorse när solen lyste in. Det är både för och nackdelar med svarta möbler! Själv kommer jag inte vara hemma före närmare 20.00 så jag tänkte inte göra så mycket, se på tv och äta broccolimackor (mums). Sen ska jag nog lägga mig tidigt och läsa lite :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Duktig du varit! Jobbar vi tidigt den här veckan du och jag eller?

2010-02-21 @ 18:44:55
Postat av: Camilla

Det har varit kul att ha något att göra också :) fast det känns som jag inte kommit någon vart allt :P.



Yes, det är du och jag imorgon!

2010-02-21 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0