Snart helg

Nu har jag bara en halv dag kvar att jobba, sen får jag ta helg! Det kommer bli en helg i pluggandets tecken, jag borde börja nu egentligen för att vara på den säkra sidan. Men jag tänkte istället städa och fixa lite så jag har det gjort. Jörgen jobbar kväll idag med, så tråkigt. Känns som det var evigheter sen vi hade en ledig dag tillsammans, fast det bara var förra torsdagen. Längtar.

Kom förresten på att jag aldrig skrev att jag beställde Linas matkasse. Den första kommer i början på nästa vecka! Så det kommer förmodligen bli lite matsnack ett tag framöver, hehe :). J är lite skeptisk, men jag tror han i alla fall kommer tycka det är skönt att inte behöva gå till affären!

Kommentarer
Postat av: Malin

just det tänkte jag fråga dig om idag, så du har beställt Linas? Jag funderade på det på vägen hem idag..skulle vara kul att testa. Jag ska genast gå in och se vad det är för villkor...och om de kör ut här i bushen?!

2010-02-24 @ 19:53:31
Postat av: Lisa Stenquist

Konstigt det där att när man börjat plugga så blir det genast mycket renare i hemmet. Man gör liksom allt för att skjuta upp plugget, till och med städar :P

2010-02-24 @ 23:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0