Vill inte tjata, men..

Är galet sugen på att renovera nu. Grannens lägenhet har verkligen fått mig att inse hur fint man kan få det utan att lägga ner allt för mycket pengar. Har suttit med Ikea homeplanner igen, det verkar som vi kan klara oss runt 25 000 om vi gör som dom. Det hinner vi med råge få ihop innan sommaren. Weeee.

Från början hade jag STORA planer, utnyttja varenda yta maximalt. Men det får nog bli en enklare variant. Det är trots allt inte bara av estetiska skäl vi ska renovera, jag är rädd att det ska bli fuktskador efter som allt är så slitet kring diskbänken. Sen har vi ingen fläkt heller vilket gör att det blir helt inrökt ibland. Ursh och fy.

Vi hade också tänkt fixa vår balkong till sommaren, och deras är ju onekligen jättemysig. Det hade jag dock listat ut sedan tidigare eftersom det går att snegla ner dit från vårt köksfönster :)

Grannens igen..





Kommentarer
Postat av: Malin

gud va bra att ni kan få det billigare! va roligt! och du är verkligen aktiv på bloggen får man ju säga..blir lite sugen att kicka igång min gamla blogg igen ;-)

2010-02-16 @ 22:51:04
Postat av: Camilla

Jag gör mitt bästa. Allt eller inget du vet :) Klart du ska börja blogga igen!!

2010-02-18 @ 09:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0