Alicante del 3

Jörgens mobilkamerabilder= inte så bra :)

Det här var också en riktigt härlig dag. Vi åkte ut till ett område utanför Alicante där Malins kompis Alejandro har en pool mitt i en urbanisering. Det kändes verkligen som vi var påväg ut i Zahara när vi åkte tid, när vi väl såg poolen var vi inte säkra på om det var en hägring.

Poolen ligger som i en grop med en poolbar och lite parasoll, riktigt fint. Vi stannade i flera timmar och solade, åt lunch och drack sangria. Livet kändes helt fantastiskt, tills vi märkte att alla bränt sig och var röda som kräftor.. alla utom jag då förstås ;). Antar att gropen fungerade som en riktig "kokgrop".

Jörgen väntar på tåget

Jag väntar på tåget ;)

Och här har vi självaste tåget..

Det var väldigt varmt.. som ni kanske ser

Så fort vi kom fram var det värt det. Man fick dock bada hela tiden för att inte bli överhettad.

Lite Sangria på lunchen. Jag beställde en Margerita precis innan som lätt var 50% tequila. Blev på lyset :p

Hemfärd, mitt i siesta-tiden. Det var svinvarmt

Solsting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0