Annars då?

Här är det slitet, så slitet. Första arbetsveckan efter semestern har tagit ut sin rätt. Det var ju ingen vanlig vecka heller utan en rejäl rivstart. Det är nog den mest krävande vecka jag haft sen jag började här för 3,5 år sedan.

I helgen jobbar jag och Jörgen är ledig, första helgen vi inte är lediga tillsammans på hela året. Jag skulle tycka det var trist men J tycker nog att det är ganska skönt för en gångs skull ;). Han är förkyld och ska vara min hemma-man hela helgen. Han skulle till och med baka imorgon sa han, spännande. Det enda jag har sett honom baka tidigare är pepparkakor. Men det skulle inte förvåna mig om han är en naturbegåvning inom det området med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0