Dödligt utmattad

Jag fick en "favorit" i repris på jobbet idag, man kan säga att allt började om från ruta 1. Det lyckades ändå bli rätt bra tillslut. Problemet blev inte löst, men jag och mina kollegor lyckades koordinera oss och gå runt problemen. Måste ändå sammanfattas som en bra dag.

Jag har dock varit världens bitch på jobbet både igår och idag, sagt precis vad jag tycker till alla utan mista tillstymmelse till censur. Jag tror dock inte det är av ondo, jag är alltid snäll i vanliga fall. Det har faktiskt varit så hela mitt liv när jag tänker efter. Jag är tålmodig och har lång stubin, men när jag väl blir arg åker piskan fram.. och då blir jag verkligen tagen på allvar också.

Nu är jag helt sluuut. Jag har blåsor i munnen och klåda på armarna, är det stress tro? Jag blir sällan stressad, i alla fall inte på det sättet andra beskriver stress. Jag känner mig oftast bara frustrerad och förbannad, men gränsen är nog ganska hårfin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0