Hårdkörning

Jag följer planen rätt bra måste jag säga. Hela lägenheten är städad, skönt att ha det avklarat. Jag känner mig som en svettig äckelpäcklig snuskpelle. Så länge man accepterar det faktum att man måste gå runt som en svettpöl gör det inte så mycket. Det är ganska mysigt att röja runt när man väl är inställd på att göra det, jag dansar runt här, lyssnar på lite trevlig musik och sjunger. Snart kommer J hem, då är det packning som gäller!



Jag har ätit lite lunch också, en mumsig laxmacka. Jag har levt på lax den här veckan, när jag kom hem från Oslo i Måndags började jag grava ett helt kilo lax. Var lite orolig för hur jag skulle hinna äta upp allt eftersom det tar två dygn innan den är klar, men jag tog med en del till grillfesten. Nu är det nästan ingenting kvar, och jag har fortfarande inte hunnit tröttna :)

Laxmacka med hemgjord julsenap.. yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0