Olsotrippen i bilder

Och som vanligt vill jag börja med att ursäkta kvaliteten, jag tog ju den dåliga kameran. Man blir så jäkla bortskämd när man vet hur fina bilder det kan bli. Men samtidigt är det ju jobbigt att släpa på systemkameran.

Det har varit jättekul att hälsa på Maja och Micke i Olso. Dom har en superfin lägenhet, helt nybyggd. Det bästa var att det låg en matbutik på botten i huset, dit tog man sig via garaget vilket gjorde att man inte behövde gå ut alls. Att bo så skulle passa mig perfekt ;)

När vi var ute i Olso i lördags tog vi alla bilder med Majas kamera, så jag ska höra om hon kan skicka över bilderna. Det var i alla fall en väldigt kul kväll, även om vi var lite sega på att komma iväg :). Måste ändå säga att vi varit ganska städade hela helgen, lite trötta igår bara. Jag gjorde en vurpa i någons utspillda grogg på dansgolvet bara, rätt ner i krossat glas. Blodet rann från båda knäna och det blev lite blått, men det gjorde inte ont alls. Som tur var fanns det en läkare på dansgolvet som hjälpte till att plåstra om mig med ett first aid kit vi fick i baren ;).

Fina balkongen, här spenderade vi större delen av tiden :)


När vi arbetade på den perfekta brännan


När jag shoppade i Majas leftovers ;)


När vi grillade. Att grilla hamburgare på balkongen är ingen bra idé. Fettet började droppa ner på kolen vilket gjorde att balkongen blev helt rökfylld. Men gott blev det :)


Maja, Micke och Måns (majas lillebror)


Jossan som är frisör fixar håret på Maja, jättesnyggt blev det!


Jullan hade en regel att inte dricka annat än vatten efter kl 12, så hon körde hårt innan dess ;)


Killarna kollade på fotbollen!


Den enda bilden jag har från när vi var ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0