Packar

Håller på och packar lite inför avfärden, svårt att veta vad jag ska ha med mig i klädväg. Det har inte varit lika varmt i Oslo som här. Hos oss är det 30 grader både inomhus och utomhus för tillfället så det är lite svårt att relatera till något annat, känns som att det skulle räcka att packa ner bikinin.

Sen kunde jag ju inte tvätta heller eftersom jag inte fick upp låset till tvättstugan, så jag har egentligen inte så många alternativ. Maja och Micke har dock tvättmaskin i lägenheten så jag skulle kunna ta med mig smutstvätten. Och Maja jobbar i och för sig på Vero Moda och har en väldigt saftig garderob ;)

Tåget går kl 21.59, varför avgångstiden inte är 22.00 kan man ju undra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0