Perfekt väder..

för en joggingrunda!

Jag bestämde mig äntligen för att ta tag i mig själv och utnyttja det dåliga vädret till att jogga. När det var värmebölja kom jag helt av mig och nu hade det gått säkert 4 veckor sen sist. Jag fattar inte att det är så lätt att glömma bort hur skönt det är. 17 grader + och lite dugg emellan åt, det kan verkligen inte bli bättre. Det blev knappt ens jobbigt trots att jag höll högt tempo, jag kände mig som en toppatlet ;) Att inte motionera är som att leva i celibat, det går.. men det är inte kul alls.

Det blev pizza förresten, här hemma. Måste säga att det var underbart gott för en gångs skull. Tror det var för att jag valde vegetarisk. Kött på pizza kan verkligen smaka skunk ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0