Bouledrottningen

Det var en riktigt rolig kväll igår. Först åt vi en god middag på ett ställe som heter Linas, vet inte vart Jörgen hade fått kinaresturang ifrån. Sen drog vi i alla fall vidare till Boulebaren där det visade sig att jag var grym på Boule. Av alla sporter jag testat och alltid varit lika kass på, visar det sig att Boule är sporten för mig..Vem hade kunnat ana det? ;)

Jag vann och vann och vann, sen kom en grabb som jobbade där och anklagade mig för att kasta fel.. pfht, han måste ha varit avundsjuk över att jag kom in som nybörjade och ägde. När jag väl började kasta "rätt" var det slut på min vinstsvit, jag borde ha slutat när jag var på topp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte direkt på att det är ju en pensionär sport...kanske nåt för mej...

2010-06-20 @ 18:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0