God morgon

Onsdag, tiden bara rusar iväg. Kan inte fatta att det bara är två dagar till min semester! Jag har en del som jag känner att jag måste ta tag i så det är välbehövligt, ska försöka fixa så mycket som möjligt i helgen så jag bara kan njuta sen.

I eftermiddag ska jag på after work med M och S, det är sista chansen för oss att ses innan alla går på semester. Sen kommer vi inte jobba tillsammans så mycket längre till heller, så trist att jag inte vill tänka på det :(. Men men, vi kanske kommer vara lediga mer tillsammans en vi varit innan, som det ser ut nu är det alltid någon av oss som jobbar helg. Inte något ont som inte har något gott med sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0