Godnatt gott folk

Nu är det snart sängdags för oss, det har varit en intensiv kväll. När jag kom hem kändes det som jag skulle krypa ur kroppen. Det finns inte så mycket att göra under helgerna på jobbet så man blir lätt understimulerad, plus nackspärr efter allt stirrande på skärmarna.

Jag sprang förbi Konsum och handlade lite middag, när jag gick ut och hem märkte jag att det börjat regna. Jag hade tänkt jogga så det kändes inte alls kul. Men när jag väl kom hem kände jag mig så rastlös att jag blev tvungen  att ta en runda i alla fall, sen blev det lite styrketräning av bara farten. Nu känns livet underbart igen ;)

Jörgen kom hem precis när jag duschat klart och skulle till att börja med middagen, välplanerat :). Omelett med bacon och sallad fick det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0