Hem ljuva hem

Det var helt underbart att vakna upp i morse, i en renbäddad säng tillsammans med Jörgen. Solen gassade in genom persiennerna och jag låg kvar länge och gottade mig åt att jag inte hade några "måsten" att gå upp till. Jag är annars ganska bra på att hitta på massor med saker jag behöver göra, dels för att jag oftast vill ha det så. Men ibland behöver man bara vila och det här var en sådan morgon.

Jag försöker lära mig lite mer om systemkameran och dess funktioner. Så jag passade på att ta en bild på vårt sovrum i all sin stökiga prakt. Det var verkligen svårt att få morgonljuset att komma till sin rätt utan att gardinerna blev för genomskinliga. Det blev rätt så bra tillslut, lite mörk kanske.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilka härliga färger ni har i sovrummet!

2010-06-19 @ 11:41:31
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0